vineri, 15 aprilie 2011

Salutari!

Am implinit o luna si o saptamana de la transplant!
Ma simt bine, cu toate ca mai am crize de stomac uneori.
Analizele de sange sunt bune numai ca s-a activat un virus in corp datorita imunitatii scazute, CMV se numeste, pentru care am primit tratament.
In rest, totul a devenit rutina. Miercuri si Duminica la spital pentru analize iar in rest somn si plimbari.
Imi este tare dor de casa!! Mai am o luna jumatate dupa calculele mele, sper din tot sufletul sa nu intervina nimic de acum incolo...
Sa ma ajute Dumnezeu sa ma intorc acasa cu bine, sănătos și in putere!

4 comentarii:

  1. Te astept acasa cu nerabdare. Sunt mandra de tine ca esti asa curajos si ma bucur ca esti in viata mea. Te iubesc!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. In sfarsit..........nu mai stiam nimic de tine...eram ingrijorati...ne bucuram muuuult...ca esti binisor..ai grija de tine..

    RăspundețiȘtergere
  3. Asteptam cu nerabdare vesti de la tine, cat mai curand!

    RăspundețiȘtergere
  4. CATALINE CUM TE MAI SIMTI?

    RăspundețiȘtergere