vineri, 27 mai 2011

Credeam ca voi pleca la inceputul lui iunie dar nu este asa. Voi mai sta inca 3 luni, in total 6 luni de la transplant. Doctorul a hotarat ca asa este cel mai bine, pentru ca inca pot aparea complicatii care din pacate nu pot fi tratate in tara. Asa ca voi revedea casa la toamna. O sa probez vara intr-o tara cu desert. O sa fie interesant...
Eu ma simt bine, acum ma sacaie o tuse si imi curge putin nasul. Analizele sunt bune.
Duminica ma duc sa-mi recolteze probe de maduva pentru a vedea cat din maduva mea mai este in corp si cat a produs grefa.
In rest ma plimb, vizitez orasul vechi, ma incarc cu energie la biserica romana, singurul loc unde ma simt ca acasa. Cam asa trece timpul meu.
Sa ma ajute Dumnezeu sa fiu sanatos ca timpul trece si o sa plec si acasa!

4 comentarii:

  1. Timpul o sa treaca foarte repede si te vei intoarce acasa cat de curand. Important este ca acolo esti pe maini bune. Te iubesc si de abia astept sa ne revedem pe 24.

    RăspundețiȘtergere
  2. AVEM INCREDERE IN MEDICII DE ACOLO SI NE-AM BUCURAT CA TI-AU SUGERAT SA MAI RAMAI.E MULT MAI BINE ASA.ITI DORIM MULTA SANATATE SI NE RUGAM LA DUMNEZEU SA-TI DEA PUTERE SI RABDARE.FAM. RADUTA

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Catalin,
    Ma bucur ca ai reusit, vezi ca se poate..Asa cum vorbeam noi odata. L-am sunat pe Liviu, colegul tau... Am inteles ca te cam costa statul acolo. Sa incercam sa mai vorbim pe ici pe colo, cu toate ca de la rtr NU SUNT SANSE PREA MARI.Hai ca se poate, ai vazut pe pielea ta.
    Bine omule, ma bucur enorm pentru tine.
    sanatate maxima!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Catalin,
    Sunt aici cu Fedra, iti mai citim blogul din cand in cand de la birou.
    Ma bucur mult de rezultatele bune de la ultimele analize.
    Fedra te pupa si te imbratiseaza cu drag si dor.
    Raluca

    RăspundețiȘtergere