miercuri, 13 octombrie 2010

Dupa o lunga pauza...

Salutare tuturor!

Imi cer scuze ca nu am revenit cu informaţii despre evolutia tratamentului!
In momentul de fata sunt internat in spital si astept cu nerabdare sa ies din aplazie. Aceasta este a patra cura de tratament.
Sunt foarte fericit pentru ca tratamentul isi face treaba! Am reusit, dupa 4 cure, sa intru in remisiune, ceea ce inseamna ca am ajuns la o valoare a celulelor canceroase sub 5%.
Am obtinut rezultatul necesar pentru transplant, iar pana la rezolvarea acestui lucru trebuie sa mentin celulele bolnave sub control cu aşa-zisul tratament de consolidare. Acesta consta in administrarea unui volum mai mare de citostatic intr-un timp mai scurt, o fiola la 12 ore timp de 3 zile.
Ma bucur deoarece cu tratamentul de consolidare am mai castigat cateva zile de odihna acasa. Acum o cura dureaza aproximativ 17 zile in comparatie cu primele doua cure de inductie care ma tineau in spital 24 de zile.
Efectele sunt aceleasi: stari febrile, ameteala, greata, lipsa poftei de mancare, care oricum are un gust de nedescris si durere crancena de oase provocata de un medicament care stimuleaza maduva sa produca leucocite. Eu m-am obisnuit cu ele...
Le indur pentru ca stiu ca toate acestea vor avea un rezultat benefic si ca in final o sa scap de aceasta „incercare”.
Va multumesc din suflet tuturor pentru ca ma sustineti si imi sunteti aproape!
Fara voi, fara ajutorul vostru cred ca mi-ar fii fost foarte greu sa merg mai departe...

Atasez biletele de externare de la cura nr.3
Faza de chimioterapie:

Faza de aplazie:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu