miercuri, 27 octombrie 2010

Acasa este mult mai bine...Pacat ca nu pot sta mult! In curand o sa incep a cincea serie de chimioterapie. Cred ca in week-end...
Recunosc ca am fost cam lenes cu postatul pe blog...O sa pun mai multe informatii despre mine, promit!
Am avut ceva activitati in aceasta perioada de stat acasa!
Saptamana trecuta am fost la spital pentru o hemograma si rezultatul este bun. Sunt pregatit sa incep urmatorul tratament. Maine insa ma voi duce iar la spital pentru analiza de maduva, pentru a vedea procentul de celule canceroase. Sper ca o sa iasa bine, sigur o sa fie bun rezultatul!!
 Week-end-ul trecut am fost in vizita la bunica. Locuieste intr-o comuna langa Focsani. M-am simtit extraordinar de bine, m-a intalnit cu unchi, matusi, verisori, verisoare... Am familie mare:) Pentru 2 zile am uitat ca sunt bolnav...
 Marti am trecut pe la serviciu pentru a ma intalni cu colegii mei. Am nimerit in timpul sedintei de echipa. Bineinteles ca am participat si eu, de dragul vremurilor trecute. A fost super! Am niste colegi de nota 10. M-au sustinut si ma sustin si ma ajuta foarte mult. Le multumesc din suflet!!
Imi este tare dor sa ma intorc la viata mea de dinainte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu